maandag 14 oktober 2013

Vendula uiltjes

Heel leuk om te maken deze schattige kleine uiltjes....

6 opmerkingen:

  1. Ik zie dat jij erg bedreven bent in het haken... Ik ben een (her)Beginner... ben nu bezig aan een 'sjaal' met 2 kleuren van stokjes om het gevoel weer terug te krijgen.. maar ik wil graag granny squares gaan haken ... welk garen kan ik het beste gebruiken? Katoen of 'wol'... en hoe zien deze squares er uit als je regenboog wol/katoen gaat gebruiken.. ik ga samen met mijn dochter squares haken die we aan elkaar zullen gaan maken tot een deken/kleed...
    Kun je me voorzien van tips?
    Alvast bedankt! (marl127@hotmial.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marl,
    Leuk dat je weer begonnen bent met haken en samen met je dochter is natuurlijk nog veel gezelliger ik probeer je een mailtje te sturen volgens mij klopt je e-mail adres niet, ik wil je graag helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lenie wat zijn ze leuk en zo lekker vrolijk. Ik ben volger van je blog geworden. Dan kan ik heerlijk genieten van al je mooie creaties.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Ilonka dat je mijn blog wilt volgen daar ben ik heel blij mee.

    Liefs Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    Ik ben via via , hier gekomen,
    Leuk blog heb je , ga je volgen als je dat goed vind :)
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annie
    Ik vind het heel leuk als je mij wilt volgen dank je wel daarvoor.
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen